wtorek, 6 września 2016

Liebster Blog Award #1



Ja i Liebster Blog Award? Nie, to nie pomyłka! A to wszystko za sprawą Sary z Light In The Dark, która prowadzi tak fajnego i przystępnego bloga, że nic tylko wpadać i czytać (w dodatku lubi przystojniaków z kotkami, więc można się napatrzeć). Dziękuję za nominację, kochana!



1. Ulubiona postać z książki?

Jedna? Tylko jedna? To chyba niemożliwe, ale postaram się.
Od zawsze kocham jednego mężczyznę i jest nim Aaron Warner z trylogii Dotyk Julii, która towarzyszyła mi w początkach czytelniczego życia. Jest czarujący, troskliwy, ale jednocześnie niezły z niego bad boy (Laura, wiesz, co chciałabym tutaj dopisać). Przysięgam wam, że na jego cześć nazwę swoje dziecko.







2. Gdybyś mogła być dobra w jednej dziedzinie sportowej, którą byś wybrała?

Ja i sport w jednym zdaniu powinno być traktowane jako błąd logiczny, więc pytanie trafione w 100%. Myślę, że wybrałabym bieganie, bo jednak jakoś trzeba uciec przed zombiakami, gdy wybuchnie już Apokalipsa. Chociaż wtedy powinnam też umieć się wspinać i walczyć... Saro, możemy poszerzyć to pytanie o dowolną ilość odpowiedzi?




3. Dostaniesz rolę w filmie. Jaki by to był?

Brzydko wyglądam, gdy płaczę, więc dramat odpada. Komedie nie są dla mnie, a filmu familijnego nie chciałabym zepsuć swoja osobą, więc chyba zostaje mi horror. Mogłabym sobie piszczeć i krzyczeć, ile wlezie.








4. Spadająca gwiazda. Pomyśl życzenie.

Moim życzeniem jest, żeby wszystkie moje życzenia się spełniły. Sprytna jestem, nie?

5.  Twój naj You Tuber?

Nie oglądam YouTube'a, a zdecydowanie nie pod tym względem. Skupiam się głównie na muzyce i booktubie, więc może podam mojego ulubionego booktubera.
Zagranicznych booktuberów kocham prawie wszystkich, na czele z: PolandbananasBOOKS, Katytastic i.. no właśnie - Sasha z abookutopia. Wybiorę ją, bo w sumie była moją pierwszą książkową subskrybentką (jest takie słowo?).
Polskich booktuberów również bardzo szanuję, uwielbiam Maję, Marthę Oakiss, czy Pawła z P42, ale wrzucę zdjęcie mojej imienniczki - Anitka z book reviews by anita. Wpadnijcie do wszystkich.





6.  Pójść na plażę nudystów, czy do klubu go go?

Skąd wiesz, że nie oba?
Żart.
Myślę, że w tym wypadku klub go go jest dobrą alternatywą, więc co, jesteśmy umówione?


7. Najfajniejsze miasto w Polsce?

Kraków! Kooooocham Kraków, jest cudowny, zadbany i bardzo klimatyczny. Do tego moje Katowice się ostatnio wyrobiły, więc też warto o nich wspomnieć. Wracając do Krakowa: spotkam się z kims na Targach Książki w październiku?
8. Mieć smoka czy jednorożca?

"She was Daenerys (Anita) Stormborn, the Unburnt, Khaleesi and the Queen, Mother of Dragon."

(wyobraźcie sobie, że to ja tam siedzę)

9. Masz możliwość spotkać się z idolem, kogo wybierasz?

Mam zbyt wiele idoli, żebym mogła wybrać jednego. W końcu drugi mógłby być zazdrosny, prawda?
Tak serio to na pewno Louis Tomlinson, oprócz tego Emilia Clarke, bracia Hemsworth i Norman Reedus. Zdecydowanie nie umiem dokonywać wyborów.

10. Ulubiony blog?

To pytanie jest bardziej podchwytliwe niż wszystkie podchwytliwe pytania na maturze razem wzięte.
Oczywiście, Saro, że twój!
Serio, wejdźcie na jej bloga, bo będzie nas uczyć języków w fajny sposób. Kocham jej ciekawostki językowe, które wrzuca w różne posty.
Nadmienię jeszcze, żebyście wpadali do nominowanych przeze mnie osób!

Uff, koniec! Teraz pora na nominowanych:

1.  Paulina (bookworm) ze Świata recenzji
2. Patrycja z Biblioteczki Pati
3. Dziewczyny z Czytających dziewczyn 



Pytania do was:
1. Jaki jest twój ulubiony cytat?
2. Która bajka Disney'a jest twoją ulubioną?
3. Gdybyś mogła obudzić się i mówić perfekcyjnie w dowolnym języku (nie licząc polskiego), jaki być wybrała?
4. Ulubiona pora na czytanie książek?
5. Serial, który polecasz wszystkim?
6. Jakim nadprzyrodzonym stworzeniem chciałabyś być?
7. Czego nie lubisz w ludziach?
8. Możesz opisać swoją ulubioną książkę tylko 3 słowami. Jakie to słowa?
9. Którą książkę chciałabyś dodać do spisu obowiązkowych lektur?
10. Czy istnieje piosenka, której cały tekst znasz na pamięć?


3 komentarze:

  1. Teraz dopiero zobaczylam...
    Boskie odpowiedzi, na serio cie uwibiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Smoki! Zawsze smoki! <3 jednorożce nie latają XD
    A Sashe też uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń