wtorek, 16 lutego 2016

Walentynkowy Tag


Do tagu nominowała mnie Monella Reads z bloga Bookshelf. Bardzo Ci dziękuję, wykonam go z wielką przyjemnością!

Zasady:

Z 5 różnych książek wybieramy 5 męskich bohaterów - najwspanialszych, ulubionych i najprzystojniejszych jakich tylko znajdziecie!
Do tego dobieramy 5 miejsc, w których mogłaby odbyć się randka, a także 5 możliwych zakończeń romantycznego spotkania! Pora na losowanie!


Książkowi mężowie wybrani do Tagu:

1. Aaron - Dotyk Julii
2. Will - Diabelskie Maszyny
3. Simon - Pisane Szkarłatem ( seria Inni)
4. Gale - Igrzyska Śmierci
5. Jon Snow - Gra o Tron

Miejsca na randki: 

1. Wesołe miasteczko
2. Kino
3. Plaża
4. Lodowisko
5. Drapacz chmur

Możliwe zakończenia: 

1. Pocałunek
2. Obietnica następnego spotkania
3. Oświadczyny
4.Wspólny powrót do domu
5. Wspólny wypad na imprezę!




Randka nr 1:

Aaron + plaża + wspólny powrót do domu

Powiem tak: Wszystko, co ma związek z tym chłopakiem jest piękne. Jeśli dodamy do tego plażę i powrót do domu, to ja mogę umierać! Aaron Warner był moim pierwszym książkowym mężem i chyba nikt nie będzie w stanie go przebić! 

Randka nr 2:

Gale + lodowisko + impreza

Gale Gale Gale 
Kocham go, naprawdę. Nigdy nie rozumiałam, dlaczego ktoś wolał Peetę od tego dżentelmena. 
Cieszę się, że to właśnie z nim mam wybrać się na lodowisko, bo kompletnie nie umiem jeździć, a on i jego muskuły będą w stanie mnie podtrzymać i uratować! 
Skoro przedłużyliśmy naszą randkę o imprezę to znaczy, że bawiliśmy tak dobrze, że kolejne godziny spędzone we wspólnym towarzystwie to żaden problem! 

Randka nr 3:

Simon + drapacz chmur + obietnica następnego spotkania

Sama nie wiem czy wolę spędzić ten czas z Simonem-człowiekiem, czy z Simonem-wilkiem! Obaj są wielcy, ciepli i tak samo gburliwi. Lęku wysokości nie mam, więc drapacz chmur to moje największe marzenie, cieszę się, że dane mi będzie spotkać się tam właśnie z bohaterem serii Inni. Do tego obieca mi następne spotkanie!

Randka nr 4:

Jon + kino + pocałunek

Sama nie wiem, jak to skomentować. Jon to taki przystojniak, że ja cię kręcę! Oby udało mu się znaleźć jakieś kino... Wszystko rekompensuje pocałunek! Czekałam na to 5 sezonów i 3 tomy!

Randka nr 5:

Will + wesołe miasteczko + oświadczyny

William Herondale to najlepszy nocny łowca ever! Koniec kropka. Mogłabym spotkać się z nim wszędzie, a zwłaszcza w wesołym miasteczku! Na koniec mi się oświadczy! Prawdopodobnie na diabelskim młynie. Na ślub zapraszam Was, bohaterów Diabelskich Maszyn, Darów Anioła, samą Cassandrę Clare i innych książkowych mężów. Dziękuję i pozdrawiam.


Mam nadzieję, że dotarliście do końca!
Jeszcze raz dziękuję za możliwość wykonania tagu.
Sama nominuję wszystkich, którzy chcieliby go wykonać :)



13 komentarzy:

  1. Hahahaha :D
    Świetne odpowiedzi <3
    O tak Z Aaronem można by nawet świnie paść a i tak by było uroczo <3 XD
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. #teamWarner!!
      Dziękuję za komentarz i nominację.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Z Galem na lodowisku byłoby świetnie, natomiast kino z Jonem? obok niego nie umiałabym śledzić filmu... pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Preferuję seans pod tytułem Jon Snow!
      Dziękuję za komentarz i pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Znam jedynie Gale (ach, te moje wielkie braki :D) TAG z chęcią wykonam sama, ale chyba dopiero za rok, obserwuje!

    Pozdrawiam, Maniaczka książek!
    countrywithbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tag trochę spóźniony, ale na takie randki nigdy nie jest za późno!
      Bardzo się ucieszę jeśli go wykonasz - teraz lub za rok :)
      Dziękuję za komentarz!

      Usuń
  4. Ten tag dopiero przede mną :D jak zwykle opóźniona toukie zrobi go po walentynkach, haha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, ja też byłam opóźniona!
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Ciekawy tag, ale chyba mój standardowy brak czasu nie pozwoli mi na jego wykonanie. No cóż, może za rok? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero zaczynam, więc każde urozmaicenie jest dobre :D
      Dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  6. Bardzo fajny tag. Masz tak piękny wygląd bloga...
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny tag. Masz tak piękny wygląd bloga...
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, niesamowicie mi miło jejku <3
      Pozdrawiam!

      Usuń